När man inte gråter...

English, utan internet. Idag igen. Vi har tittat på en film med en ståuppkomiker, Brian Regan. Han var inte super kul direkt, men lite rolig då och då. Som det där ballongskämtet. Oj, vilken dålig humor jag har... För övrigt är jag stolt över mig själv nu ju. För jag vågade läsa upp ett skämt på engelska inför hela klassen nyss. Det är framsteg för lilla mig.

Det har varit riktigt kul idag ändå, mycket skratt. T o m ett skrattanfall på matten. Jag säger bara: PULVER! Det var inte mycket som blev gjort, bara en massa skratt. Jag antar att efter man har gråtit ut alla tårar, så kommer skrattet. Man skrattar åt allt, för att allt är skit. När man inte kan gråta, börjar man skratta hysteriskt.



du är jättesöt

2008-09-02 | 19:51:01

Jag håller med kommentaren innan. ;P

2008-09-02 | 20:00:24

Alright, men jag tar inte åt mig av anonyma kommentarer.

2008-09-02 | 20:07:35

Ta åt dig av snälla kommentarer, du är jättefin :) hih<3



PULVER! älskar dig!

2008-09-02 | 22:37:06

du är kanon det vet du ,, inte bara jag tycker det utan alla som känner dig ,, du är så söt man kan bli . och du ,,, spegla dig mycket så ser du en dag hur vacker du är . min lilla sockerfis .... Pappa

2008-09-02 | 23:12:31

Skratta och världen skrattar med dig - Gråt och du får gråta ensam.

2008-09-06 | 11:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback