Vuxenlivet

Livet suger idag. Jag vaknade på helt fel sida, har varit arg och tjurig hela dagen. Nu har jag lite dåligt samvete över det hela med tanke på att Gustav var underbar och kom hit igår, vi skulle ha det mysigt och kul men jag var bara sur och satt fast i min egen värld hela kvällen. Samma känsla nu.




Men allting känns så nere. Jag ser negativt på allt. Det är precis som att jag pushar mig själv och intalar mig själv hur dålig jag är på det mesta; matte, söka/få jobb, fixa skolan, hitta en APU-plats, ta tag i träningen igen osv. Men jag orkar inget, jag orkar inte bry mig & jag orkar inte bli vuxen. Åt helvete med att bli vuxen, fixa jobb, betala egna räkningar och allt som hör till! Jag är inte redo.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback