Vem orkar i 4 år?

Jag ligger i sängen och gör ingenting, jag borde gå upp och plugga. Man borde så jävla mycket.
Jag borde sluta bry mig så att jag kan koncentrera mig på plugganet och klara skolhelvetet. Men som vanligt så är man liten, klen, svag och allt det där. "Fel inställning!" säger alltid min mamma när jag kritiserar mig själv & säger att jag inte orkar mer. "Fel inställning!" Vad sjutton ska man ha för inställning om man riktigt har kämpat för att orka i 3-4 år?  Menar, kan man ha en annan inställning efter så lång tid?

Hur länge ska man orka egentligen?


ja det kan man gumman ,, det är ju nu ,, dessa åren i plugget som gör dig stor och stolt sen när du är klar och får ditt drömjobb ,,, glöm inte det ,, och sen alla minnen och kompisar på resans gång ..... Fazzan

2008-10-17 | 23:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback