Packat och klart!



Nu har jag packat. I min väska har jag följande:
  • 1 Klänning
  • 1 Sovtröja
  • 1 Linne
  • 1 par Mjukisar
  • 1 Sjal
  • 1 Rosa Plattång
  • 1 miljon trosor & strumpor
  • 2 par strumpbyxor

    Utanför väskan har jag necessär med smink, deo, borste, bodylotion, kameraväskan med kamera, objektiv, pustduk, laddare and so on.


Nu blir det ett fotbad, sen kryper jag ner i sängen med en varm kopp citronte. Det upp tidigt imorgon! Lilleman ringde mig nyss och berättade att vi ska gå på bio imorgonkväll (natt rättare sagt!) Vi ska tydligen se den nya Bond-filmen. Jag avskyr Bond! Men visst, en kul grej för dom. Pappa tyckte väl att det var en kul tanke eftersom att det är premiär och filmen börjar 0.07. Någon som förstår? Gulligt av han, bokat och allt. Blir väl förmodligen Kina innan. Det bästa av allt är att min pojkvän är med mig.


hoppas du får det riktigt kul där borta :)

2008-10-30 | 01:24:34

ha de bäst stumpen, så ses vi när båda kommit hem<3

2008-10-30 | 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback