Turkos klänning

Det var Evelina för hela slanten idag! Visserligen somnade jag en stund och vaknade perfekt en timme innan jag skulle möta min bästavän på stan. Vi gjorde som vi brukar; Wayne's Coffee direkt. Där blev vi sittandes en stund, tills vi bestämde oss för att gå till Gina och kolla efter en klänning till mig. Jag kom ut ifrån Gina utan klänning, medans Evelina hade en ursnygg lurvig mössa i sin kasse. Lite Blondinbella-stuk över den. Hursomhelst så passade den perfekt på Lajnus blonda huvud.


Vi gick vidare och hamnade på H&M. Där letade vi ett tag men hittade ingen klänning, inte på egen hand. Lajnus var modig och frågade om tips på någon snygg festklänning. Givetvis hade dom det! En turkos i sidenaktigt material. Den satt perfekt och var supersnygg!


Tillslut satt vi i mitt rum, trötta och lagom halvt döda. Evelina satt och kollade på bilder. Hon fastnade för en som hon senare börja gråta över. "Du betyder så mycket för mig!" Det slutade med att vi stod och kramades samtidigt som Evelina grät över mina små axlar.


Hörru, vännen. Det händer inte igen! Se på mig nu, mycket har förändrats sen dess. Lilla Evelina, du behöver inte vara orolig. Jag har ju dig & av dig mår jag bra. När jag är med dig tänker jag inte alls på det. Du är min bästa vän, min ängel, mitt solsken. Du är mitt Happy Pill!


Jag borde inte ha gått ut idag, känner jag nu. Kroppen är öm och stel. Halsen dör och febern stiger. Det är kallt så in i! Imorgon blir det en pluggdag i sängen med massor av grönt te.



Pim , dagen var underbar <3 du var ur snygg i klänningen. tihi nu blev de en blondinevelina mössa^^ hehe (A) . DU vet att du betyder så himla mycket därför jag reagerade så där. ÄLSKARDIG<3

2008-10-18 | 15:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback