Somnade i bion

Baby ligger och sover och här sitter jag och pillar på min dator som Lasse precis kom över med. Han har varit snäll och fixat hela skiten, så nu ska den banne mig gå! Jag ska inte ladda ner någonting eller fösöka installera något fjantigt skin. Media Center blev det, glad att jag inte fick Vista. Tycker inte om det. Nu ska jag låta baby sova, han fick ju knappast någon sovmorgon när vi skulle koppla in datorn, fixa och dona. Stackars. <3

Var ju som sagt på bio igår - 007. Jag hade glömt hur liten biografen var! Filmen var inge vidare, jag är inte Bond-typen. Snabba bilar, bomber och pangpang, brudar med perfekta kroppar som kan allt om vapen är inget som jag föredrar. Jag somnade efter 40 minuter (hur fasen jag nu kunde göra det?!)

Idag ska jag köpa present till pappa. Halloweenfest ikväll med Flisan och Lopez kanske!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback