Läkarbesök

Två stora prov på fredag. Biblioteksuppgiften tills imorgon. Matte på lovet. Jag ska till doktorn klockan 14.00. Då ska jag vara där, så får väl gå om en timme. Jag vill inte ut i kylan. Usch. Jag skulle vilja lägga mig i ett varmt skumbad och kolla på en bra film. Inga beskymmer. (Hah! In your dreams, Cim!) Vattnet är avstängt, igen! Så det blir inget bad.

Hoppas jag är sjuk hela veckan. Jag orkar inte gå till skolan. Jag vill inte gå till skolan. Evelina är också sjuk idag förresten. Kan det vara lilla Pim som smittat henne igår tro? På tal om ingenting; jag saknar Gustav.


Pim, de tror jag inte. För de var bara att min huvudvärk och magsmärta som jag har konstant gjorde så ont att ja knappt kunde gå idag. =/ plus lite illamående <3.

2008-10-22 | 18:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback