Jag kommer dö!

Det känns som att jag ska dö. Det känns bokstavligen som att jag ska falla ihop vilken minut som helst. Det var hemskt när jag skulle sova i natt; Jag frös så att det gjorde ont samtidigt som jag kände hur kokhet jag var. Svälja kan jag inte göra, har spottat i en kopp hela natten. Halsfluss på g? Skulle tro det.

Ska ringa min lilla mormor och säga förlåt för att jag inte har hört av mig och att jag inte har tid att natta hos henne den här veckan. Lilla mormor.

Nej, nu ska jag först ta ett varmt bad, efter att Markus och Thea är klara inne i badrummet. Ja, uppe med tuppen är dom. Lilla Tisen har ju börjat på dagis nu. Hon börjar bli stor, blir ett år den 26. Kalasit!


Tack, men blev inte nöjd.. men det är inte ofta jag blir det (; haha.



Krya på dig hörru, låter inte som att det är speciellt bra med dig "/

2008-10-17 | 11:00:28

okeej :/

2008-10-17 | 18:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback