HSM, avstängt vatten & silvertejpad toalett

Gissa vad jag gjorde igår.

Jag såg High School Musical The Ice Tour med familjen Sandberg (blev bjuden på allt, lite dåligt samvete över't). Det var riktigt kul och dom var sjukt grymma på isen! Dock trillade han som spelade Troy på rumpan, det såg ut att göra ont. Pain in the ass, bokstavligen! Hon som spelade Sharpay var helt klart bäst på isen. Jag älskar hennes karaktär, det är ju Sharpay som gör hela High School Musical!

När jag kom hem igår så berättade Lilleman att HSB fortfarande hade vattnet avstängt. Det kom två snubbar och på morgonen innan jag skulle gå till skolan igår och berättade att dom skulle stänga av vattnet men att det skulle vara tillbaka efter klockan 17.00. Bullshit, som vanligt! Roligt att man inte kan duscha, borsta tänderna, gå på toa - vilket jag verkligen behöver just nu - diska eller nånting! Dom har tejpat över alla kranar, diskbänken, handfatet t o m toastolen med silvertejp. Vattnet kommer tillbaka ikväll. Ikväll.

There's no way that I'm going to school like this.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback