H U V U D V Ä R K

Jag orkar inte plugga, jag fryser som en stucken gris (som man säger i Ronneby). Jag sitter här mer halsduken och grönt te, två par raggsockor, en tjocktröja och tjocka mjukisbrallor på det. Trots det så fryser jag. Och mitt huvud, mitt stackars huvud. I'm gonna die, I'm tellin' you. I'm gonna die!

Det är snart höstlov, bara två prov kvar sen är allt frid och fröjd! Ja, om man bortser från det hemska APU-letandet och de lömska människorna. Jag försöker se framåt; snart är det för sjutton jullov! Ingen skola, ingen stress. Bara lugn och ro med... glöggen! Glöggkvällen får vi inte glömma, människor. Vi ska ha en i skolan, Sannas och min idé. Trist att vi inte heter Tomten längre, det hade varit skoj att sitta med namnet Tomten och ha glöggkväll i skolan. Nu ska jag ta ännu en alvedon och sedan plugga inför imorgon.


Krya =)

2008-10-13 | 20:18:55

Haha ja, eller hur! Men tomtemössorna på ändå på glöggkvällen, va? ;)

2008-10-13 | 20:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback