Fotostund med Bästa vännen

I morse när jag vaknade satte jag mig upp direkt och kände på mig att jag skulle spy närsomhelst. Rusade till toan men det hände inget. Såg att Lilleman och mamma höll på att packa en väska, förstod inte rikrigt varför sen kom jag på att Lilleman skulle åka till pappa idag.

Bästa vännen kom till mig efter att hon slutat skolan. Efter mycket prat och allt det där som flickor sysslar med så gick vi ut med kameran. Jag lyckades fånga en anka som precis öppnade munnen (näbben?) och sträckte ut tungan! Jag skrattar fortfarande om jag tittar på bilden.

Det blev tusen miljoner bilder på Lajnus! Superduper bra! Hon hade världens sötaste kjol på sig som passade med höstfärgerna. En annan sak som hon hade med sig var den lurviga mössan som ser ut som ett djur. Jag älskar den! Hursomhelst! Tokfina bilder på min tokfina bästa vän idag. Bilder kommer, jag orkar inte sitta och lägga upp dom nu. Just ja! Evelina trillade nog och slog i huvudet idag när dom hade idrott. När jag ska börja platta hennes hår kläcker hon ur sig: "Vet du Cim? Du säger att jag kan sjunga, men har du hört dig själv?" Jag kan sjunga i duschen.


- du är den bästa jag vet, Evelina Amanda Sundström.


Nej Pimpim ja slog inte i huvudet på gympan. DET ÄR SANT <3

2008-10-24 | 23:27:07

Bilderna blev jättefina! (:

2008-10-26 | 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback