Evelina & Tim på Wayne's

Hm, okej. Vad har jag gjort idag? Jag struntade totalt i provet, kom senare till skolan. Jag gick egentligen bara dit för att prata med min ena mentor om hur jag ska göra. Men självklart så var inte hon där. Det var fotolektion resten av dagen. Mycket tråkigt idag, jag var inte alls intresserad. Det blir väl vad man gör det till?


Efter skolan träffade jag min fantastiska Evelina Amanda Sundström och Mr. Andersson (mer känd som Tim). Vi gick och till Wayne's of course och tog en fika. Jag blev som vanligt bjuden av Lajnus - dåligt, uselt samvete - på en varm choklad. Jag kan inte äta annat än flytande, min hals är helt förstörd. Vi blev sittandes där och snackade skit och skojade. Småprat om gamla minnen från Näshulta-tiden. Mys!




Tim åkte hem och jag & Lajnus knallade bort till Make Up Store (Ps. jag önskar mig presentkort därifrån i julklapp!)  Efteråt letade vi upp min cykel och gick hem till mitt. *skratt, fniss* precis som vanligt. Lajnus åkte hem nyss och nu sitter jag här med mitt te och ska plugga.



No one wants forever.


you are the best. myspys<3

2008-10-21 | 11:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback