Det finns många Evelina, men bara en Lajnus

Min mobil ringde tidigare idag, dock hann jag inte svara. Såg att det var älsklings Lajnus så jag ringde upp direkt.

- Hej, vad gör du?
- Jag, eh, kollar på Greveholm.
- Okej, bara så du vet så kommer jag till dig nu.
- Jasså?
- Ja, för du mår inge bra.
- Okej, men...
- Jag gör det vare sig du vill eller inte!

Är hon sann, eller? Människan är otrolig, henne får man inte nog av. Nåväl, Evelina var lika snygg som vanligt. Vi blev sittandes i min säng och pratade, länge. Helt plötsligt står min baby i köket. Vad gjorde han här? "Jag sa ju att jag skulle komma idag!" Därefter blev det bara skratt. Ni är mina favoriter. Gustav, Evelina & Felicia. Dom skulle vara dom där tre glasskulorna i olika smaker; Lakrits, choklad & blåbär. Kulglass.


JAG VILL VARA BLÅÅÅÅBÄÄÄÄRET (A) eller ja blåbärssmaken <3

2008-10-15 | 22:06:19

kan det inte bli så som förut :/

2009-02-03 | 12:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback