Bortkastad talang?

Jag vaknade jätte tidigt och kunde verkligen inte somna om. Så irri! Tänkte då att jag skulle gå ut och fotografera eftersom att solen sken. Mitt huvud ville men inte min kropp. Bestämde mig för att göra mitt te, sätta mig i köket & plugga och gå igenom alla skolgrejer. Jävla piss skola och allt därtill.

Nu har jag i alla fall pluggat ett bra tag, funderar på att ta en break. Fick lust att ta fram mina akvarellfärger och måla något. Eller rita. Jag ska nog göra det. Ta fram alla mina pennor, dom konstiga suddgrejerna som jag visste allt om när jag gick på Skogstorp (allt tack vare Tomas & Annelie). Jag skäms nästan över att jag har glömt bort vad allting heter.



"Kunskaper är inte medfött - det är något man skaffar"
- Johan Locke


CIM ÄR GLAD ATT DU BÖRJAT MÅLA IGEN. SNÄLLA FORTSÄTT MED DE FÖR DU ÄR EN GUD PÅ ATT RITA<3

2008-10-18 | 15:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback