Älsklings aset nattade hos mig


ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR! Igår fick jag äntligen träffa min raring, vi har ju inte träffats på år och dar! Okej, där överdrev jag en smula men så kändes det i alla fall. Vi låg och kollade på Jeff Dunham och bara hade det mysigt. Jeff Dunham är en sån person som jag kan skratta åt om och om igen, spelar ingen roll vad han har för dåliga skämt, jag skrattar ändå. Det är liksom han som man skrattar åt.

Bara slappdag än så länge. Jag funderar på om jag ska gå och packa så att man får det gjort och inte i sista minuten. Vi åker ju imorgon. Det enda som jag ser fram emot med att åka ner är att jag kommer få använda den där ursnygga klänningen. Jag är inte på något... "Ronneby-humör". Usch. Trist. Tur att baby är med, annars skulle jag ha avlidit.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback