Tomten är far till alla barnen

Jag vaknade tidigt i morse, precis som alla andra dagar. Tack Thea, du är underbar. Du och ditt skrik vareviga jävla morgon. Lika bra att jag vaknade, drömde en hemsk mardröm. Ni vet han, Jigsaw? Han var med i min dröm. Det säger väl allt? Psykblickar.

Hoppade in i duschen och gjorde mig iordning. Tog bussen ner till stan och köpte lite julklappar. Jag vet, tidigt. Men jag älskar julen och jag tokälskar att köpa julklappar. Så nu är Lajnus julklapp och familjens klara.

Imorgon blir det förhoppningsvis lite Gustav. Det vill säga om han kommer höra av sig någon gång om hur det blir? Hmm... Annars bäddar jag ner mig i sängen, ligger där hela dagen och kollar på mina julfilmer.



Ungefär sådär känner jag mig idag.


Kanske var Jigsaw som jagade oss igår :o

2008-11-21 | 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback