To Do-List

  • Svenska - Donnie Darko recensionen
  • Engelska - Läsa boken + Written Part
  • Matte - Missade uppgifter
  • Mediaproduktion - Boklayouten
  • Idrott - Kompensationsuppgiften
  • Fotografisk bild - Tema
  • Svenska - Prov
  • Projekt & Företagande - Prov

Det är inte mycket. Det är däremot stora grejer. Tony förväntar sig att filmrecensionen ska bli super. Och jag känner arr jag aldrig kommer hålla mitt fjuttiga VG det här året.

Engelskan... boken är inte alls intressant. "How To Kill A Mockingbird". Någon som läst och kan förklara lite? Jag har så tappat min engelska, kände det idag på proven idag. Jag behöver träna glosor.

Säger bara en sak: MATTE B.

Fuck det här. Eller det där rättare sagt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback