Sömnlös i Fejklandet

Det är måndag, ny skolvecka, tillbaka till fejklandet där alla är så himla underbara. Yay! Sovit dåligt inatt och det är min kära pojkväns fel. Jag vet inte hur många gånger jag vaknade av honom inatt. Den lyllosen ligger och sover i min säng jutst nu medans jag sitter här på Projekt & Företagande. Vi håller på att skriva ut alla bilder nu på fotopapper, det blir inget vidare. Vi skulle haft en annan skrivare. Det blir en jobbig dag idag: först P&F sen fotografisk bild. Jag har tröttnat extremt på fotouppgiften. Usch, jag vill hem.Slippa det här.



"tillbaka till fejklandet där alla är så himla underbara" vad menar du med det, pimi? "/

2008-11-10 | 16:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback