Sommaren

Fy fan va jag ljuger. Jag ska inte alls sova. Jag kan inte sova, tänker konstigt nog på sommaren. Jag har kommit fram till att den här sommaren var jobbig. Den gjorde ont och jag grät mycket. Men samtidigt så var det den bästa sommaren någonsin. Hur kul hade vi inte allihop? Och hur mycket nytt folk lärde man inte känna? Jag hade riktigt roligt och jag träffade massor med nya människor. Ibland vill jag spola tillbaka tiden till vissa stunder från i somras. Jag saknar faktiskt sommaren och människorna.



Och nu är det vinter. Iaf där jag bor!

2008-11-14 | 22:57:58

Vad har du hittat på idag då?

2008-11-14 | 23:01:34

Vissa stunder var Great!

2008-11-15 | 08:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback