Rockfest

Jag sitter i min bästa väns säng och klickar omkring på internet. När vi träffades på stan idag så stog jag och pratade i telefon. Evelina hade en vän med sig. "Det här är min Cim!" sa Evelina. Evelinas vän svarade: "Nej, va liten!" Haha! Oj, vad vi skrattade åt det! Man brukar säga hej eller något, det brukar vara det första man säger. Inte påpeka hur liten man är. Haha! Men vi hade kul åt det.

När vi satt och kollade på Idol fick vi inspiration. Hur kul vore det inte med en fest med ett rock-tema?! Folk klär upp/ut sig, rockmusik och självklart Sing Star Rock. Perfekt! Det måste bli av!

Nu ska jag väcka min sömntuta, lovade att göra det när Idol började igen.


haha sjävlklart rockfest bruttan<3:D

2008-11-08 | 15:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback