Lycka, nya sooooooos!

Har nästan precis kommit hem. Jag har tänkt hela dagen att jag skulle äta tacopaj. Men när jag kom hem så hade dom lagat rödspätta här hemma. Älskar fisk, så det istället för pajen! Sov hos baby igår. Tog det bara lugnt framför tv:n hela kvällen. Åt massor med glass eftersom att vi båda är glassmonster. Eller nej, det är inte Gustav. Jag är mer glassmonster. Inget han vet om än, men det kommer väl fram så småningom! Fastnade framför en skräckis på 6an som jag somnade ifrån. Drömde mardrömmar, jag gör det ofta nu. Sjuka, psyko mardrömmar. Jag har sovit bort i princip hela dagen. Jag är så himla trött nu för tiden. På tal om ingenting så fick jag ett par skor idag av babys pappa. Han kommer in där i köket och lägger en kasse på bordet. "Tack!" säger jag på skämt. "Varsågod", svarar han. "Nä, allvarligt?", kommer det ur min mun. "Ja, jag tänkte att du kan ju inte gå omkring i dom där tygskorna och frysa." Chockad eller vad? Kunde bara säga tack, tack, tack. ♥

Puss på helgen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback