Komplimanger & Idol

Sov som sagt hos min bästa vän i natt. När vi var och handlade med hennes mamma så sa hon ungefär såhär: "Jag måste bara säga det här innan jag glömmer det! Du måste bli fotograf, öppna egen studio. Jag har sett bilderna du har tagit på Evelina, du får verkligen fram något! Du kan inte bli annat än fotograf!" Jag blev jätte glad. Det är inte ofta som jag får sån beröm. Jag fick en komplimang för min hårfärg av Evelinas pappa när vi satt och åt (godaste gratängen, lax & sås jag någonsin ätit!) också. "Vilken vacker färg du har på håret." Jag kanske inte ska blondera mig i alla fall?


Dom hade fått en ny hall som är större än mitt rum. Dom bor så himla fint, den familjen! Jag vill också bo så, riktigt lyxigt. Det är liksom... IKEA-katalog. Stilrent men ändå jätte mysigt. Äsch, när vi flyttar får jag ju ett rött rum som är större än vårt vardagsrum.


Jag kollade på Idol för första gången igår och nu är jag fast. Vi gjorde faktiskt inte så mycket mer igår, båda var trötta. När vi skulle sova så började vi prata som vanligt. Efter ett tag blev det tyst och vi somnade ifrån varandra. "Då är man riktiga vänner om man kan göra så." som Lajnus mamma sa. Japp, vi är riktiga vänner. Jag blev så arg igår att jag började gråta. Vi är bästa vänner så det gjorde ingenting.



Inget att vara arg & ledsen över Pim. Jag orkar inte bry mig om det, det är deras sätt på att säga att de är avundsjuka. ÄLSKLING du är min bästavän<3

2008-11-09 | 17:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback