Kan inte sova.

Namn: Cim
Smeknamn: Pimpim, Pimpelomp, Cimsan, Ciman,
Ålder: 17år
Längd: 154 cm
Vikt: -
Favoritväska: Andras väskor
Skostorlek: 35
Hårfärg: Strawberry Blonde
Ögonfärg: Gröna?
Favoritskor: Mormorskorna är mina favoriter.
Drömjobb: Fotograf eller redaktör
Favoritkaffe: Jag kan inte dricka kaffe, än.
Favoritstövlar: Jag har inga.
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Beror på hur mycket pengar jag har.
Hur många skor har du: Miljoner? Nej, vet inte. Jag har en hel del lite överallt.
Louis Vuitton eller Gucci: Märket har ingen större roll. Men måste man välja så blir det nog Gucci
Kilklack eller stilett: Stilett
TV-program: Grey's Anatomy, DH, LOST.
Fulaste plagg i din garderob: Allt? Nej, inte allt men mycket!
Snyggaste plagg i din garderob: Måste nog säga mina klänningar.
Favorittidning: Någon fjantig serie eller fototidning.
Länder du varit i: Nästan inga. Danmark, Finland,Frankrike. Shoppat för en dag i Andorra och gungat mitt i natten i Tyskland.
Länder du vill till: Resten!
Husdjur: Svampbob.
Drömbil: En sån där typisk liten tjejbil. En gul eller ljusblå liten bubbla!


Har du någonsin:
Önskat att du var någon annan? Ja.
Gjort bort dig för den du höll kär? Gör jag alltid.
Snubblat runt i dina klackar? Händer.
Varit avundsjuk på någon? Oh, ja.
Hatat någon? Ja, ja och ja.
Druckit/rökt/knarkat: Idiotisk fråga.
Velat rymma och skaffa nytt liv: Ja, nu.


Första:
Första bästa kompis: Johanna kanske?
Första bil: Har aldrig ägt en bil.
Första kärlek: I ettan, var helt galen i en kille som heter Linus. Vi lekte alltid prins och prinsessa.
Första husdjur: Hunden Ludde.
Första semester: Första riktiga semster var i Frankrike när jag var 14.
Första jobb: Glass Kiosken
Första köpta skiva: Hit for Kids kanske?
Första piercing: Öronen.
Första konsert: Bubbles eller Markolio.


Senaste:
Sista bilfärd: Igår med Sofia.
Sista filmen du såg: Flashdance
Sista ringda telefonsamtal: Till Gustav
Sista bubbelbadet: Igår.
Sista spelade cd: Hmm...
Sista gången du grät: Igår.
Sista måltiden: Nån gång under dagen skulle jag tro.


Har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja.
Blivit arresterad? Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej.
Varit på tv? Tror inte det.
Fått ditt hjärta krossat? Ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja.
Haft ett one night stand? Nja.
Busringt till nån? Självklart!


Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Evelina
2.
3.
4.


Tre val:
Svart eller vitt? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad


Två saker att göra innan du dör
1. Lyckas
2. Åka långt, långt bort


För er som inte vet så har jag...
1. Svårt att sova, därav listan.
2. En del av familjen långt borta.
3. Misslyckats med det mesta.
4. Frågat ifall vi inte kan flytta till Göteborg.


Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Mysteriet på Greveholm
2. Notting Hill
3. LOST avsnitten
4. Disney filmer


Fyra ställen jag vill åka till:
1. London
2. New York
3. Thailand
4. Grekland


Fyra ställen där jag stortrivs:
1. Hos Evelina
2. Sandbergs kök
3. Älsklingens säng
4. IKEA



Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Evelina

2.

3.

4.





tack.nu vet jag...

2008-11-29 | 19:09:13

"f." Känner jag dig? Skulle vara UNDERBART om du ville skriva ETT NAMN!

2008-11-29 | 20:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback