Ingen ork till att ens bry sig

Det blev en kort dag för mig. På P&F satt vi och klippte alla bilder som vi ska ha med på utställningen på torsdag. Vi bestämde oss också för vad vi ska ha på oss. Vi fyra borde ju likna varandra den kvällen, tycker man. Tilda och Sanna stack iväg för att försöka hitta några JB-tröjor som vi kunde ha. Dom kom upp med 4 svarta pikétröjor somdet står John Bauergymnasiet på överallt. Nej, inte överallt. Stort på ryggen och JB på bröstet. Vi kommer ha likadana byxor och tröjor. Funny. Kom och kolla på oss på torsdag. Du kommer få dig ett gott skratt.

Ingen fotografisk bild idag, matte istället eftersom att vi har matteprov på fredag. Jag kan det hyffsat, bara jag vill så kan jag. Man önskar att man var lite mer envis. Kort dag för mig, kände mig inte kry så jag fick gå hem. Får ha en egen genomgång om matten på onsdag eftermiddag. Jaja, jag ska klara matten, punkt slut. När jag kom hem somnade jag nästan direkt. Vaknade illamående, tung i huvudet och ont i halsen. Har gått omkring här hemma och letat efter tempen men hittar den ingenstans. Apaapaapa. Jag har inte tid att bli sjuk nu.

- jag orkar inte.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback