Ensam hemma i natt

Idag försov jag mig. Jag bäddade ner mig i fåtöljen för att dricka mitt te och kolla lite på tv eftersom att det var så tidigt, då slumrade jag till och vaknade 2 timmar senare. Ingen panik, tog det lugnt. Kom till skolan och där var omgivningen lika död som hemma. Min mattelärare berättade att hon var glad att se mig, vi satt och pratade lite om skolan och ifall jag har missat mycket nu. Jag pratade också med S, som tyckte att jag skulle gå hem och sova. Det var lite jobbigt, blev tårögd med grät inte. Jag hoppas att allting löser sig nu.


Sov länge men är lika trött för det. Laddade ner en ny film med Eva Longoria Parker som heter Over Her Dead Body. Riktigt bra var den, Eva Longoria är expert på att spela galen överklassbitch med lika kort stubin som min längd.


Baby kom över en stund runt fem. Han stannade inte alls länge men jag är lycklig av bara 5 minuter med honom. Han åkte hem till sitt så jag blir ensam hemma i natt. Det gör inte mig något. Det betyder att jag får lugn och ro när jag pluggar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback