Carro & Tilda

Shit vad folk ska hänga upp sig på saker. Jaja, shit the same.

Carro eller Tilda, kan någon av er skicka idrottssaken till min hotmail?
Jag har inga pengar på mobilen så jag kan inte höra av
mig på något annat sätt. Vore snällt!



Vad ska du ha den till då? du skulle väl inte komma imorrn? "/ plus att Helena skickade ut igår att det var jag och tilda som skulle ha lektionen. Du har ju inte vart i skolan nått. du vet väl knappt vad vi ska ha på lektionen? :/ eller?

men vi får väl kolla det sen. Vet inte hur det ska vara nu. känns ju inte som att du vart så delakig i arbetet.. Men vi kan ta det sen om jag hinner komma in på msn. puss!

2008-11-25 | 17:09:15

Ja jag sa att du fick vara med , men det var ett tag sen och det känns inte som om du har angacherat dig så mycket sen du pratade med mig sist! och då hade inte ens carri skrivit den grundliga planen och du hjälpte inte ens till med det eller något alls, vet du ens vad vi ska göra på lektionen ?

2008-11-25 | 19:41:11

Det var förra veckan tilda. Lätt att vara engagerad när man inte har varit i skolan! Men tycker ni inte att jag ska vara med så är jag självklart inte det. Kan inte precis kräva det.

2008-11-25 | 20:01:16

aa okej. Det är inte så att jag inte tycker att du ska vara med eller inte. Men det känns bara som att det blir lite orättvist. du har ju inte vart med och gjort nånting. Sen ska du komma och vara med på lektionen bara, känns ju lite som att du åker snålskjuts på oss då och det är ju inte rätt "/ för det är ju inte vårat fel att du inte är i skolan. Sen vet jag ju inte varför du inte är det, men det har ju inte jag så mkt att göra med. Men svårt att veta hur allt ligger till. Vi har ju inte fått någon anledning till varför du inte visat något intresse eller liknande. Skulle vi veta varför hade man kanske kunnat kommit överens om något och löst det tillsammans. Men det är inte vårt ansvar att jaga efter dig. det funkar ju inte riktigt så, tyvärr.

2008-11-25 | 21:54:24

men iaf så börjar lektionen halv 10 i bollhuset

2008-11-25 | 21:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback