Ändrade planer

Dagen suger get. Nej, det var småbarnsaktigt att säga. Dagen har hittills varit mindre bra. Jag skulle ha åkt till min bästa vän för att ha lite julbak och mys. Ändrade planer och hon skulle hit. Jag har sovit en stund och när jag vaknade hade jag fått ett sms från henne där det stod att hon var tvungen att vara hemma, men att jag fortfarande kunde åka till henne. Jag vet inte hur jag gör än, jag är trött. Har en och en halvtimme på mig att bestämma i alla fall. Jag skulle vilja åka till Gustav, har inte varit där på länge! Men jag är så trött och han har förmodligen annat för sig, skulle jag tro. Apa. Aphelg. Apskit nästa vecka.

Ska tvinga ut Lilleman i mörket, vill fotografera men är mörkrädd.


Tack:)

2008-11-15 | 20:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback