SOMMARLOV

Nu har jag haft sommarlov i tio timmar. Jag kan inte förstå att det redan har gått ett år på JB. Det har gått så himla fort! Avslutningen var underbart rolig! Alla var super fina, förutom jag som kom i samma kläder som jaghade igår, men äh. Hela Jb samlades i Mälardalens högskolas aula för lite spex & film som lärarna satt ihop. Och självklart lite annat, orkar dock inte skriva. Men spexet & filmen var ju något av det bästa!  Alltså, lärarna på JB (vissa lärare i alla fall) är dom bästa man kan ha! Vad får dom allt ifrån?!

Efter aulan kutade jag, Sanna och Carro bort till Ica för att köpa en blomma till Micke, jag tror att han blev glad. Det kändes så. Johan svek oss, hans sista dag. Det aset. Sofia kramade man och önskade henne en glad sommar. Jag behöver inte gå på sommarstugan. Jag får inte IG. Underbara dag!

Efter allt åkte tjejerna ut till slagsta och åt glass, mums! En nörsnäcka för min del, men Sannas glass och också god. Vi höll på att missa bussen in till stan igen. Där fick vi motion också. Mycket springande idag! När vi kommit in till stan splittrades vi. Jag, Sanna & Tilda gick upp till station för att möta Jimmy och Simon. Det var meningen att alla skulle gå åt varit håll här, men vi bestämmde oss för att ha en liten mysig picknick i en park. Där satt vi i 2 timmar och myste. Det fotograferades mycket, över 300 bilder idag. Mot tre-tiden kom också min älskling och gjorde oss sällskap. Det var en underbar dag med er! Vi borde umgås mer på fritiden, tycker jag i alla fall. Det hände massor idag, men som sagt, jag orkar inte skriva. Ni får försäka tänka er in det hela. Underbara dag.



Sommarlov, sommarlov, sommarlov.


Asbra dag:)<333

2008-05-31 | 13:32:31

Ja, och dig med:)<33

2008-05-31 | 14:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback