Idag var jag med min Lajnus

Idag har jag varit i Skogstorp. Jag hängde med mamma och Alleman dit, dom hade möte där. Samtidigt passade jag på att hälsa på Ann-Marie och Marie Grip. Jag fick så många frågor av Ann-Marie, det var kul att träffa henne igen. Och självklart gick jag bort till det gamla spåret, där man mötes av en bamsekram från Lajnus! Kramkalas blev det av allting. Jag stannade kvar där ett tag, var med på en lektion. Jag ville vara med Gustav och Lajnus ett tag, och dom hade svenska med Ann-Marie, så det var lugnt.

När man går i 7:an, så ska man skriva ett brev till sig själv som senare ska läsas upp inför hela klassen när man går i 9:an. Det gjorde dom idag. När S skulle läsa upp sitt ringde telefonen, så jag sprang ut. När jag kommer in i klassrummet igen så säger Ann-Marie ungefär: Vi läste just om dig!

"Jaha?!" tänker jag. Det visade sig att S hade skrivit om mig. Haha! Kul grej! Och älsklings brev var ju skoj, haha! Om man tänker på hur allting är idag & hur han trodde att hans liv skulle vara nu. Jag åkte hem.

Lajnus kom till mig lite senare. Vi tittade på film, snackade skit och skrattade åt våra fina kort. Det var så jäkla härligt att vara med Evelina igen, jag har verkligen saknat henne.

För övrigt så skrattade Thea på riktigt idag. Det var det gulligaste jag hört! Så högt och länge!


Tack för att du gav mig en perfekt dag idag :)

2008-05-21 | 22:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback