Fotbollsdag med mysiga tjejer

Det har varit en jätte mysig dag! Otroligt varmt & soligt. Jag, Tilda, Nadja & Alex gick från JB runt 11. Vi bestämde oss för att åka till Skogstorp och kolla på deras fotbollsdag. Jag ville egentligenbara spenderalite tid med mig pojkvän, men han verkade inte alls lika glad att se mig som jag att se honom. That sucked. Nåja, jag träffade i alla fall Lajnus, Jenny och resten.

När allting var slut så gick vi tjejer (jag, Tildus, Nadja, Jullan, Sanna) hem till Michis och drack saft. Hennes hem var super fint, älskade köket! Ville ta med hem på något sätt. Grönalund snart? Lite senare åkte jag, Tildus, Jullan & Nadja in till stan igen. Vi knallade omkring där ett bra tag, det var kul att bara umgås igen.

Igår fick vi våran tidning som vi har jobbat med vääääldigt länge. Den var helt okej, lite mer än okej kanske. Det blev en bra tidning efter mycket om och men.


Älskar Michis hus:)

2008-05-29 | 20:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback