Shopping i Karlskrona

Okej, det är mindre idag.

Jag sitter i pappas affär nu. Kom hit för... en halvtimme sen. Jag och Lek har varit i Karlskrona och shoppat. Jag har bränt upp 750kr idag, vilket är mycket ovanligt. Men det som kostade var ju den rosa plattången. Jag älskar den, trots att den var lite dyr för mig. Nåja. Jag hittade massor, och jag ångrar att jag inte köpte mer! Jag hittade ett par ursöta BjörnBorg trosor inne på MQ, men jag är inte typen som ger 200 spänn för ETT PAR trosor.

Jag köpte i alla fall två t-shirts. En från Gina och en från H&M. Jag köpte också en munkjacka på H&M, jag var i stort behov av en. Jag är nog den enda som inte har någon, tills nu. I'm in the gang now. Or not.

Mitt nya liv går väl... hyffsat. Vi får se hur det går ikväll/i natt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback