Ronneby

Det finns inget internet hemma hos pappa, med tanke på att han har flyttat. Den lägenheten ska jag  ta över sen, den är ursnygg! Med alla nya möbler, gardiner och lilla Charlie som springer omkring överallt där inne.

Just nu sitter jag inne i Flisans rum, har precis kommit hit. Det spöregnar ute, pissväder. För övrigt har hon tatuerat sig på magen (!) Jag förstår inte hur hon vågade. Menar, MAGEN! Men det var skitsnyggt, en fin blomma. Passar bra till hennes bränna, den negerungen. Själv är man ju Snowflake året om. Och det lär ju inte bli bättre om det här vädret håller i sig.

Det tar jag igen när vi åker till Cypern i höst! Jag, Flisan och några andra. Det är bestämt. Det enda problemet är money. Det löser sig nog, har ju pappa. Haha! Hans reaktion när vi berättade vart vi skulle! "I HELVETE HELLER! TA MED ER KILLAR!" Det han inte vet är att Flisan skaffade sig en loverboy när hon var där förra veckan. Haha! Lilla pappa... älskar gubben.

Mys ikväll. ♥



Hej, Vad söt din blogg är! , Förresten om du vill läsa en novell eller Vinna två Parfymer från Yves Rocher, kika in hos mig. :)

2008-06-17 | 15:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback