Christmas

Okej, jag ändrar mig. Det var stelt i början och jag var på dåligt humör för att det inte var någon julstämning här och för att släkten är utspridd. Vi har faktiskt skrattat, allihop. Julklapparna är nu slut. Jag satt där med största högen för att jag inte önskade mig pengar. Jag fick:

* Ett par klackisar i storlek 35
* Tre filmer - SATC, HSM 2 & Pellesvanslös Julkalender
(Julkalendern var från bästavän. Hon hade lagt den i världens största låda fullproppad med tidningspapper! En typisk Evelina-Grej!)
* Smink
* Sminkborstar
* 4par örhängen
(ett par från Lajnus mamma, tusen tack! ♥ )
* Mascara & Ögonrengöring från Nivea
* Två långa linnen
* Tunika
* Tights
* Raggsockor
(mormor gjort, älskar dom!)
* Halsduk
* Ett slags skärp
(?) tror jag
* Massa pengar trots att jag inte önskade mig det!
* Presentkort på Gina Tricot
* Make Up lektion på Make Up Store
(BABY!)
* Söta ljus
* Godis (självklart!)
* En underbar väska från Lajnus (jag ääääääälskar den!)
* Sist men inte minst, en tavla från Lajnus med en text hon själv skrivit och en bild på mig. (Vem tror ni satt och grät medans hon öppnade sina julklappar?)

Tack Baby, Lajnus, Mamma, Pappa, Lilleman & Tis, Markus, Titti, Jarno & Anna, Sirpa, mormor, Eila & Gilbert, Lasse, farmor & farfar, Tarja, Helluu, Gitte, Dan, Magnus, kusinerna.

Jag har lite dåligt samvete dock.., eftersom att mina julklappar till Baby och Lajnus blir rejält försenade. Men ni kommer älska dom.

BILDER KOMMER!


Gumman, det gör inget det är tanken som räknas. Jag älskar min klapp, och du var värd en riktigt jul <3

2008-12-24 | 22:37:08

Blir alldeles varm och glad att du blev glad över klappen och att din jul blev fin. Stor kram

2008-12-26 | 18:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback