Tuna Park med... mamma?

Sjuk.

Idag blev jag förvånad. Mamma föreslog att vi skulle åka till Tuna Park (!?), bara hon och jag. Kanske pga gårdagen, den var full med gråt. Hade hon fått dåligt samvete eller ville hon verkligen? Hursomhelst, vi åkte i alla fall dit. Gick runt i 2 timmar. Jag skulle hämta min bild som jag skickat på framkallning till OnOff, men när jag frågade efter den så sa den sjukt oförskämda tjejen i kassan att alla beställningar var försenade. Hopp, då får jag väl komma tillbaka imorgon eller nästa vecka.

Jag fick inga julklappar köpta, jag blev faktiskt nervös och stressad när hon var med. Det var längesen vi gjorde något ihop. Mamma köpte massor, dock inte till sig själv, Markus, Alex eller mig. Utan till Thea, igen. Jag ville inte förstöra dagen så jag höll tyst. Inget bråk alls idag... ännu mer förvånad! Vi har för ovanlighetens skull skrattar ihop idag.

Jag köpte en stooor tekopp från Duka - älskar! Ett svart diadem och svarta örhängen från Glitter. Åh, jag vill ha ALLT där inne! Örhängerna, halsbanden, armbanden... allt!

Idol nu. Kevin tar hem det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback