"Som man bäddar får man ligga, Cim."

Mina drömmar brukar vara rätt så skumma och ibland helt psyko. I natt drömde jag att jag stod i en hiss med glasfönster, var påväg upp. Jag skulle till 12 våningen, det fanns 15. Men hissen gick förbi 12:an och upp mot 15. Väl där uppe stannade den ett tag och jag var då ensam i hissen. Den börjar sakta åka ner, men förbi 12:e våningen störtar den rakt ner med mig i. Jag skrek och såg fullt med människor + tjejerna från klassen stå där nere. Men ingen såg att hissen störtade. Då vaknade jag. Vad var det där liksom? Betyder det att ingen skulle bry sig om jag störtade i en hiss? Nej, det förstår jag. Nu passar det med: "Som man bäddar får man ligga." Vad har jag ställt till med?


Kan man verkligen ställa allt till rätta igen?


Haha ja, verkligen ;)

2008-12-07 | 13:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback