Sluta klaga på min hudfärg!

Jag har en riktigt underbar mormor. Hon kom på besök här hemma nu och det första hon sa till mig var: "Vad fan gör du hemma?" Det tredje hon sa var: "Vilket blekansikte du är, du är mycket blekare än mamma! Ser ut som att du trillat ner i mjölpåsen."


Tack, jag gillar dig också... För ett år sedan klagade hon hela tiden på att jag solade solarium. Nu när jag har slutat sola så är jag för blek? Liksom... jag är såhär blek. Det här är min hudtyp, vad ska jag göra åt det? Jag blir inte brun på sommaren om jag inte solar solarium. Jag är mycket väl medveten om att jag är väldigt blek. Jag vet att jag ser ut som ett lik. Vad fan ska jag göra åt min hudfärg för att ingen ska klaga? Jag är tydligen en idiot om jag solar solarium och ett lik när jag inte gör det. Hur ska du ha det?



Pimpelompen! Du är så fin som du är och har en hy som vem som helst skulle bli avundsjuk på. Det är inte färgen som är avgörande utan kvaliteten. Och jag tror din hy är 100 ggr vackrare än gamla och elaka mormors. Så det så. Puss & Kram

2008-12-15 | 21:07:30

skit i mormor , hon har väl aldrig sagt ett snällt ord om någon till någon , den gamla haggan !! Pappa

2008-12-19 | 00:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback