MediaVecka

Hemkommen från både skola och stad. Vi har mediavecka i skolan, vilket är precis vad det låter som; media hela veckan, inget annat. Det pga att niorna ska ha möjlighet att komma och checka skolan, ämnerna, lärarna and so on. Det blev en lugn dag, inte så himla jobbigt. Man tjoade mest omkring. Jag fick lite eng-arbete gjort. Imorgon ska jag starta och göra klart multimedian så att jag får en tidigare start på jullovet. Skönt.

Har varit med bästaste Lajnus och hennes mor nyss, vi var och kollade glasögon. Jag tyckte att Lajnus passade i nästan alla. Det tyckte inte hon. Men det klart att det är svårt när man ska ha det för första gången. Hon tog hem 10 par som hon kan prova hemma, känns kanske bättre hemma när ingen stirrar på en. Jag erbjöd faktiskt att jag också kunde köpa ett par och vara stöd. Dagens goda kompisgärning!



du e självklart bäst. <3

2008-12-01 | 19:58:33

Superbästa Pimpelompen. Och imorgon kommer vi med chokladkalender. Puss

2008-12-01 | 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback