Lördag/Söndag/Måndag

I lördags gick jag och kollade mellandagsrean med min bästa vän. Jag köpte ett par skor och raggsockor. Mysigt! Lajnus träffade Martin ett tag och jag åkte hem till mitt. Efter en timme kanske så ringde Lajnus och sa att hon och Martin kommer och hämtar mig. Jag visste ju inte vad han hade för bil, då sa Lajnus att hon sticker väl ut en fot så att jag ser dom. När jag kommer ut på gatan så sitter Lajnus kvar i bilen med foten upp i vädret. Haha! Tokfian!


Väl hemma hos familjen Sundström satte vi oss lyssnade på när Martin spelade gitarr och sjöng. Herregud, den killen kan sjunga! Fast det visste man ju redan sen Winnerbäck. Efter ett tag hakade Lajnus på och det var så fint. Mysigt, mysigt. Klockan blev mycket och Martin åkte hem. Vi gick väl och la oss runt två, sov som små grisar. Dagen efter var vi ute och fotograferade eftersom att hon fick en Nikon D40 i julklapp. Jättekul och jättekallt att fota med dig, bästa vän. Åkte hem senare med Micke som ändå skulle in till stan. Hemma startades ett nytt helvete. Mina ben skakade.


Idag har jag inte gjort så mycket. Jag och Lajnus skulle ha åkt till Elgiganten, men blev inte så. Jag träffade J och F istället. Vi åkte ut till Tuna Park för att jag skulle hämta några foton från OnOff som jag förstorat. Självklart så hade inte dom kommit, trots att jag fått mejl om att jag kunde hämta ut dom idag, den 29/12. Idioter. Jag blev blåst på 200 spänn också! När man laddar mobilen med 200 kr ska man få gratis sms i en månad. Jag laddade den med 200kr men inte fan fick jag några gratis sms. Snacka om att kasta 200 spänn i sjön! Fan med!


Vi gick omkring inne på Tuna Park och kollade lite. Åkte senare in till stan för att F var hungrig. Vi blev sittandes inne på Eriksson och pratade en massa strunt och om gamla tider på Skogstorp.


BILDER KOMMER




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback