Julstädning med en trasig dammsugare

Mitt rum ser ut som Hej-kom.och-hjälp-att-dö! Julstädning och dammsugaren är sönder, toppen! Det är fullt med internetsladdar som går igenom mitt rum pga att min kära lillebror har lanat hela helgen och självklart skulle alla vara hemma hos oss. Laddaren till mobilen är borta och mobilen håller på att avlida. Ketta har ätit upp allt som vi bakade igår, hon kommer förmodligen rulla fram innan julafton.

Jag vill bara städa mitt rum. Det är dammråttot överallt. Fan, jävla skit dammsugare! Gud vad jag längtar till februari! Flytta ifrån den här lilla skiten till en mycket större lägenhet som dock ligger i ett skitområde. Jaja, får dras med det. Det tråkiga är att man inte kommer våga gå ut efter klockan 16.00.

Planer idag:
* Städa
* Baka,
igen
* Städa
igen
* Åka hem till Baby (om jag hinner, ser inte ut så just nu. Helvete. "Härmed tilldelas jag SämstaFlickvän-priset!")


Usch, jag tycker inte om julen här. Vi är ingen Svensson-familj och jag hatar det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback