Julkalender!

Titta vad jag fick idag.

En chokladjulkalender av Lajnus mammie! Det händer inte varje dag! Människor, ni är för söta. Och så otroligt lika! Ni ska bara veta vad jag skrattar åt er när jag sitter där bak i bilen. Jag är glad att jag har er och att ni orkar dras med mig.

Evelina är nog systern jag aldrig fick. Ja, nu har jag en lillasyster. Två, t o m. Men att ha en sån som Evelina skulle inte sitta fel. Hon är min andra familj, nästan. Ja. Så är det nog. Evelina är min andra familj. Hör du det, Lajnus? Jag tänker stå brevid dig så länge som du vill. Jag tänker lyssna på vad du har att säga. Jag tänker inte slå dövörat till när du behöver klaga på något. Nejnej, något sånt tänker jag aldrig göra mot dig. Mina öron är som Dumbo-öron, bara för dig.


Bästavän, du är så himla klockren. Vi klara oss inte utan varandra, så är det bara. Vi är bäst tsm och det ska förbli så. ÄLSKARDIG PIMPIM<3

2008-12-02 | 21:42:50

Jag blir så glad att jag gjort dig glad Pimpelompen. Hoppas nu bara att chokladen är god. Får den ena ungen en chokladkalender så ska väl den andra ungen också ha en. Puss och God Jul. Hoppas vi ses snart igen. Ditt glada skratt smittar verkligen. Jag tänker på glasögonaffären.......skratt

2008-12-02 | 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback