Juldagen

Här ligger jag, nerbäddad med något som känns som urinvägsinfektion, feber och helt genomförkyld. Jag kan inte fatta att julen är över. En juldag som denna ska spenderas i sängen med filmer. Jag skulle ha åkt till Baby och ätit hans mormors - enligt han själv - gudomliga mat. Men jag vet inte om jag orkar. Hur trevligt är det att sitta där och må dåligt?

Jag har skickat efter (säger man så?) en fjärrutlösare idag. Jag hoppas att jag hinner få den innan jag åker till pappa. Imorgon ska jag hursomhelst shoppa, vare sig jag är sjuk eller inte! Vägrar missa mellandagsrean!

Jag vill lägga upp massor med julbilder, men jag orkar fasen inte.


men du & jag skulle ju shoppa på söndag...men du får shoppa imorgon om du vill, jag bestämmer inte.

2008-12-25 | 12:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback