Julbock & ny soffa

Det har varit en sån deppdag idag också. I alla fall tills lilla bästisen ringde och frågade vad jag hade för mig. En liten pratstund som gjorde en glad. Lekte lite med Tisen i vår nya soffa som kom idag. Då plingade det på dörren. Bakom dörren stod min Lajnus med en julbock till mig i en Make Up Store -väska/påse. Och nu, två timmar senare, ligger hon brevid mig i den nya stora soffan och snarkar. Precis som hon brukar, den sötnosen. Mamma fnissar lika mycket varje gång åt det, hon tycker det är gulligt och ser mysigt ut.


Imorgon är det fredag, går jag till skolan imorgon har jag klarat av en hel vecka. Jag kommer inte ihåg sist jag gick en hel vecka i skolan. Efter skolan ska jag tvinga ut min lillebror till Tuna Park med mig och kolla ifall vi hittar några julklappar.



tihiii(A)<3

2008-12-04 | 21:31:23

Det är ett bra tecken på att hon somnar hos er. Det är hos er och hos mormor. Tecknet är att hon stormtrivs och känner sig trygg. Men visst är hon söt när hon småsnusar och plutar med munnen?

2008-12-04 | 23:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback