JÄVLA SKIT!

Underbart. Jag är duktig. Jag förstår inte vad Gud har emot mig och mina datorer. Jag kom hem och tänkte: Ja! Nu ska jag skicka iväg fler bilder på förstoring eftersom att den här blev så himlans bra!" Tror ni att min kära stationära dator startar? Nej. Självklart inte. Den startar, men det står bara:

Felaktig BOOT. INI-fil
Startar från C:/Windows/


Sen händer det inget mer, vilket är jävligt lustigt med tanke på att det funkade finfint innan jag åkte iväg i morse. Jag tar livet av mig om jag inte får igång den och har någon som helst chans att rädda min musik och alla mina bilder. Får jag igång den idag så åker jag och köper en extern hårddisk direkt imorgonbitti.  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback