J U L

Duktigt såhär på morgonen! Gjorde klart förra veckans multimedia uppgift på mindre än 10 min. Svårare än så var det inte. Antar att jag var lite slö förra veckan, allting kändes omöjligt. Idag gav jag i alla fall flash en chans och vi var på samma sida. Gott! Ska göra klart engelskan idag har jag bestämt. Börja på mediauppgiften, om jag hinner. Det är ju bara en och en halv vecka kvar i skolan, om man räknar bort den här veckan. Det gör man. Det är mediavecka, inga vanliga lektioner. Ingen vanlig skolvecka. Den räknas inte som skolvecka. Alltså är det en och en halv vecka kvar i skolan. Sen är det jullov. Jag måste köpa mer julklappar. Jag älskar att ge bort julklappar. Man känner sig så god då, som om man var ett litet helgon eller en ängel av något slag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback