Fotolektionen

Idag har vi som sagt haft "modefotografering" på fotolektionen. Gud, det var så kul att se att allt jobb gav resultat. Jag fotograferade Nadja och Jessica, älskar det. (bilder kommer!) Jag älskar bilderna som Sanna tog på mig. Och det som hon gjorde med dom blev verkligen bra! Julspecialen är min favorit, dock ser armen en aning stor ut. Men ja, som Malin sa: Man inte ju inte vara snygg jämt!


Efter skolan hann jag komma hem, byta om och pussa på Tisen innan baby ringde och berättade att han var på väg hem till mig. Mys framför tv:n i den nya soffan. Han sa att han bara ville ligga där och skippa träningen (ungefär så lät det!). "Men gör det då." sa jag. Det hela slutade med att han nattar hos mig. Vi har badat och skrattat åt Benjamin (Björn Gustavsson). Nu ligger han i ena änden av sängen och pluggar och jag i andra änden och borde plugga...



Dom blev bra! :)

2008-12-09 | 06:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback