Ensam nyårsafton med kanelbullar

Japp. Här sitter jag igen, med en kanelbulle i munnen och högtalarna vrålar ut Darin ft. Kat DeLuna's Breathing Your Love. Golvet vibrerar nästan. Jag fick en stor påse med massa kanelbullar av mammas kompis, bara för att jag inte skulle känna mig ledsen. Snälling! Trots kanelbullarna så är det ändå en skitdålig nyårsafton. Jag funderar på att tvätta av mig sminket och gå och lägga mig. För det lär ju knappast hända något.

I know this is the part were the End starts.


Då är vi två Pimpelompen fast jag har inga kanelbullar. Jag har ingenting bara en massa tårar.

Puss & Gott Nytt År

2008-12-31 | 22:18:17

ja bad dig följa med..

2009-01-01 | 10:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback