Underbar dag med Twin

Jag och min Twinnie åkte in till stan idag. Först åkte vi hem till mig, där vi fixade lite. Eller rättare sagt, jag fixade lite. Vi möblerade om hela mitt rum oh började fotografera mot min svarta vägg. Tur att jag har den! Efter ett tag knallade vi ner mot staden. Jag skulle köpa:

* Jeans
* Osis - Dust It
* Dove Bodylotion med brun-utan-sol effekt
* Foundation
* Concealer
* Rouge
* Push-Up BH

Det blev bara Osis, foundation & concealer. Jag behöver verkligen ett par jeans, har bara ett par byxor överhuvudetaget! Inne på H&M träffade jag Malin. Hela situationen var lite komisk, eller hur Sannis? Haha! Vi fikade lite på Wayne's och bara hade det jätte trevligt. Som alltid. Sanna skulle med 16:12 bussen, och jag gick in på Åhléns för att kolla efter lite nya kläder, men hittade inget. Däremot hittade jag en jätte fin jacka/tröja inne på Gina. Brun med blommor på, ville ha den men ja. Den kan man inte ha till det mesta precis.

Jag skyndade mig hem och började städa, hoppade sedan i duschen och fastnade för länge framför spegeln. Jag var helt fast för Dust It och hur det fungerade! Jag fick nästan springa till Sveaplan sen för att möta Johannes. Den stackaren. Nu ligger han i min säng och glor på Greveholm medans jag springer fram och tillbaka mellan mitt och Lillemans rum. Tihi.



Jag älskar dig, Sanna Ek.


Håller med om underbara dagar med dig, Cimmi! Haha, jag som bara köpte en putsduk ;D funkarr prima i alla fall!



Haha ja, något komiskt på HM ;D och mys som vanligt, Wayne´s<3



Jag älskar dig!

2008-08-11 | 22:01:50

Du är en så söt & fin vän. Jag älskar dig!<3

2008-08-12 | 10:02:12

I LOVE YOU EVEN MORE <3

2008-08-12 | 14:19:37

Åh vad jag gillar din hårfärg. Är på G och ska byta hårfärg för första gången på 2 år och det där är ungefär vad jag tänkt mig :)

Vad är det för färg?

2008-08-12 | 17:19:42

hennes naturliga ;) pim´s hår och hon är snyggast<3

2008-08-12 | 20:33:49

Du är för söt, Twin! <33333

2008-08-12 | 21:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback