Picknick med Malin

Idag fick jag besök av Malin. Vi hade picknick i någon park, jag vet faktiskt inte vad den heter. I alla fall, jag mötte Malin vid Stålfors. Vi traskade hem till mig där Lasse & Kerstin var. Lasse tog med sig min dator när dom och mamma åkte ut till landet. Imorgon åker dom till Kenneth, då fixar han den. Sen är den "lilla" burken ren och fin igen! Hurra för det.

Jag och Malin gick till Coop och handlade lite av varje som man har på en picknick, sen gick vi till parken. Efter lite skitsnack och singing så blev våran picknick invaderad av en liten tax som kom från ingenstans! Pucko gubbe som inte har hunden i koppel i en park där folk faktiskt sitter och äter.

Vi planerade lite inför helgen, lite smått. Jag hoppas att allt blir som vi vill! Jag har hämtat ut biljetterna inför imorgon förresten. Det sved riktigt när jag lämnade ifrån mig 750kr bara för ett par biljetter. Men jag vet att det är det värt!









- sålänge du inte säger det face-to-face, så kommer jag alltid hoppas
& tro att det kommer bli vi igen, Sandberg.



Åh en tax :) va mys! Jag skulle vart där! Älskar hundar! Aha, 750 rikstalerna var till biljetterna. Men du kommer nog inte ångra dig Pimmen :)

2008-08-13 | 21:47:59

det är en del som har lite stålar hehehe .. 750 för biljetter ? till vad . Det måste vara till WINNERBÄCK ,,,,,, Eller . ha en bra dag min socker... puss puss älskar dig med .. Lek o Charlie hälsar

2008-08-14 | 01:21:12

Jäkla tax, klev på min ipod och allt. :P haha. Tack gumman, det var kul att träffa dig. Hoppas på att det blir som vi vill i helgen. Hoppas du har det bra på winnerbäck! <3

2008-08-14 | 12:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback