I Twinnies kök

Men god morgon.

Jag sitter i Sannas kök, tydligen. Hur jag nu kom hit? Jag åkte till Twinnie runt 18 igår, blev väldigt förvånad när jag bara såg Simon på en moppe men ingen Sanna! Det visade sig att hon stog i duschen, och han hade blivit påtvingad att vara chaufför. Så när man kom fram till Sannis, så luktade man inte rosor längre. Usch för avgaser!

En stoooooooor kramis från Sanna var det första man fick. Vi tog det lugnt ett tag, tills Simon sa att han var sugen på godis. Så vi tog med oss våra små kameror (?) och vandrade iväg. På vägen ut skakade Simon Sannas tumme. You poor thing! Nageln stog rakt upp, den var inte bruten, den bara stog rakt upp! Såg lite scary ut...

Borta vid kiosken träffade vi på Mange och hans lilla gang. Dom tyckte att vi skulle hänga med hem till honom och kolla på film. Men jag ville ju hem till Sannis och mysa framför Greveholm. Efter mycket tjat och men blev det Simon som stack iväg, och vi vandrade hemåt i regnet.

Tjejsnack, tjejsnack, tjejsnack. I love it! Hemma tog vi fram det stoooora objektivet och började fotografera. Ögon, mun, profil, dockor och självklart oss själva. Jag älskar det, både att stå bakom och framför kameran. Du & Jag, Twinnie.

Annat som hände:

* Jag blev kallad "Mitt lilla barn" av Sanna, när hon råkade knocka mig i skallen.
* Vi har suttit i ett badkar och skrattat.
* Mandis kom på att hon har två Bratz som ser ut som oss. Cim & Sanna.
* Jag blev såld för två lakan till en helt okänd person.

Idag blir det mer foto, och shopping för min del. Sen får jag besök ikväll. Härligt.



Haha, allt låter så himla sjukt när man läser det ;D

Men sitter också i mitt kök nu, väntar på dig, som duschar, och snart ska vi till stan :D hem till dig & shopping sen!



Har vart riktigt roligt med dig, igen, LYCKA! Det är du, min vän!



Och min nagel</3 aj som fan fortfarande:(

Och Adde är en lycklig man nu, haha! Ni kommer nog bli lyckliga tillsammans!



Jag älskar dig Twinpin, kul att läsa att du har haft roligt, det var meningen! Du är den bästa <3

2008-08-11 | 10:16:49

I love you so, so much <3

2008-08-11 | 18:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback