Hemma från Flen.

Nu är jag hemkommen från Flen. Har du haft det bra? Mysigt? Roligt? Ja, ja & ja! Jag har haft det jätte bra, super mysigt och as kul! Och nu vet jag att jag hör som en kratta. Vi hade krypit ner i sängen och han säger något till mig. Jag gapar: Vad sa du?!

- Nej, inget.
- Jo, säg. Jag måste ha hört fel.
-  Vad trodde du jag sa då?
- Jag tyckte att du sa att du ska ro i natt...
- Ro i natt?! HAHAHAHAH!

Ett lagom långt skraffanfall fick vi där. Haha, ro. Ja, jag säger då det. Jag hör som en kratta. Jag vaknade halv 12 tror jag, av någon som kittlade mig. Att vakna av att man blir tvångskittlad är... ja, jag vet inte vad känslan heter. Nåja. Jag hade det i alla fall jätte bra där borta.

I miss you.


bra att du hade det roligt/kul & mysigt :) you deserve it hun! <3

2008-08-09 | 16:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback